Skit med internet

Jag blir galen nu har inte internet funkat på en hel vecka, och dom verkar inte få ordning på det alls. På hela skolan funkar bara tre stycken och hur lätt är det att komma åt dom då, jag blir så upprörd. Men vi har pratat med våran datalärare idag igen och nu hoppas han att han ska få ordning på det, jag hoppas verkligen på det med. Vi behöver ju internet eftersom våra arbeten skickas via mail och så ju. Men men det ska nog bli bra detta=)

Helgen har bara varit lugn och skön vi har bara slappat kollat på film och inte gjort så mycket mer hur skönt som helst.

Och nu är det måndag och vi ska ha redovisningar hela dagen nästan usch och fy men det ska nog gå bra får vi hoppas på=)

Men men bäst att rusa iväg så jag kommer i tid till min grupp!
Puss och kram

Kommentarer
Postat av: jn

usch jobbigt det där men internet krångel...:(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback