Veckan som gått

Ja då har en vecka snart gått och jag har varit så dålig på att skriva eftersom jag inte har internet på mitt rum längre, dom får ingen ordning på något.

Men denna vacka har varit lång tycker jag. Det känns som den aldrig ska ta slut. Våran lärare som vi har mest har varit sjuk hela veckan så våran klass har fått ha lektioner själva men det har varit riktigt roligt.

I onsdags bakade vi bullar och spelade dataspel eftersom det handlar om att vi ska kunna göra praktiska saker med undomarna på gårdarna. Så detta kan vara bra för oss, och framförallt eftersom jag inte kan baka eller laga mat så kanske jag lär mig något nytt haha mina bullar vart inte brända denna gång.

Idag har vi haft massage och jag var ledare för det, hmm hoppas att dom lärde sig något nytt. Men det tror jag för alla tyckte att det var himmla bra, och dom var nöjda så jag hoppas verkligen att dom gilla det=)

Ikväll bli det innebandy igen hoppas dom vinner, laget har inte förlorat en ända gång så vi håller tummarna för dom även denna gång. Vi ska åka dit ett gäng och kolla på dom, det är ganska skönt när det händer något.

Imorgon vet jag inte vad som händer, vi har en uppgift som ska vara klar nästa vecka som jag fundera på att göra klart imorgon eftersom Lena inte kommer imorgon heller, så hela eftermiddagen får vi ägna åt alla arbeten som ska vara klara nästa vecka. Men jag gjorde några igår, så jag har bara en uppgift kvar att göra=) Det känns skit bra.

Helgen i sig blir nog bara lugn och mycket plugg, orkar inte göra så mycket tror jag. Jag är alldeles för trött för att göra något alls känns det som.

Men nu ska jag gå och fixa min tvätt=)
Skriver så snart jagf kan igen!!

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback