Bolaget

Det blev bolaget igår kväll flr mig, helt okej massor med folk och PMS som spelade. Jag träffade mina kollegor från fritidsgården det var hur kul som helst jag har inte sett dom på så länge. Det verkade som att alla hade kul och stämmingen verkade vara på topp hos dom flesta, men det är ju alltid lika kul att titta på dom som har druckit lite för mycket. Vissa kan inte beteé sig alls, många som var ganska överförfriskade var nästa uppe på scenen hos PMS och jag kan tycka att det ser ganska kul ut fast att jag kan förstå att dom kan tycka att det blir lite jobbigt. Det finns kanske gränser av vad man gör och inte gör kan jag tycka men men man vet aldrig vad som kommer här näst. HIhi men jag hade skit kul och det var roligt att träffa dom man inte träffat på ett tag med=)
Så för mig blev det en lyckad kväll=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback