Sola

När det är sånnt här väder så vill man sola och inte jobba ju=) Men man får ju lite pengar men ändå, jag vil ligga på bryggan nära vattnet och bara få vara=)

Igår fick jag sluta vid tre så jag åkte hem till Tess och Robin och vi åt och satt i solen hihi det var hur mysigt som helst måste jag säga. Vi satt där till halv tolv innan jag kom på att jag kanske skulle ta och åka hem=) Men det var så trevligt så att det gör inget.

Idag vet jag inte vad som händer ska försöka smita lite tidigare idag men känner jag Pia rätt så tar hon nog lote semester själv haha Alla vill ut i solen när det är sol och varmt, och vi har inget skönt på jobbet heller så man skulle må bättre av att vara ute i lufter tror jag. Det är varmare innen än ute=)

Nu ska jag åka till jobbet och ta tag i sker och ting och göra lite nytta =)
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback