Solen

Solen lyser himmlen är blå, varför jobbar man när det är såhär fint väder för. Det ända man vill är att vara ute i det fina vädret ligga och lata sig i solen och inte göra något alls. Men så blir det inte, iallafall inte idag hihi Jag slipper ju bränna mig, men jag hoppas att alla som är lediga får en riktigt fin dag i solen. Kanske att det går att bada idag med=) Jag har inte badat något iår, fast att det har varit fint väder så har det varit ruskigt kallt i vattnet, men nu kanske det blir varmare=)
Man kan hoppas på det hihi. Nu ska jag åter gå till jobbet och kanske att jag kan göra lite nytta idag vem vet. Men det troliga är nog att det inte blir så mycket gjort som man kan hoppas på=)
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback