Stockholm

Jag kom till stockholm igår kväll, Ida mötte upp mig på stationen och det var tur annars hade jag aldrig hittat hihi. Ida tog mig till en Thairesturang som var en båt som man satt och åt på. vi fick vänta en timma på ett bord men det var det verkligen värt för gud vad gott det var. Jag åt wokade grönsaker med jätteräkor och ris mums hur gott som helst. Och det var mysigt att bara sitta där och äta och prata.

Idag gick vi upp vid halv tio gjorde oss iordning och drog på en liten shopping runda i stan. vi har varit överallt tror jag och det känns i mina ben. Men jag hitta lite grejer iallafall, men det bästa jag hitta var en klänning som jag ska ha på ett bröllopp och ett par pumps till skit bra. Jag har verkligen inte hittat nått i motala till det så det var så skönt att hitta nått här. vårn lunch vart med på en båt där åt vi natcho med tilltugg som vi delade på jättegott det med=) Efter maten blev det mer stan och gud vad trött i fötterna jag är nu. När vi kom hen köpte vi sushi på ett jättebra ställe, det tog vi med oss hem och åt hemma hos Ida och Markus. suschin var toppen god. Nu ska vi göra egen sorbet galss hoppas vi lyckas med den för vi börjar bli sugna på glass eller ärligt talat har vi varit sugna hela dagen hihi

Efter maten och glassen blir det at klä irdning sig och sen ska vi till något uteställe och träffa Idas vänner. Det ska bli riktigt trevligt måste jag säga. Hela helgen har varit toppen, lite synd att tiden går så fort bara.
Hoppas alla andra med har en toppen helg=)
puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback