Toppen kväll

Igår vart det alltså diggiloo, när man tittade ut på dagen var det en ren katastrof det ända jag tänkte på var att ta med mig regnkläder. För ärligt talat så trodde jag att jag skulle få sitta med regnkläder och frysa, men tro det eller ej det sprack upp till kvällen och det vart hur fint som helst. Jag frös nästan inget alls och det var så skönt. Hela diggiloo var helt underbart, alla var riktigt duktiga och dom gjorde en bra show av det hela. Men bäst av dom var Lotta Engberg, Thomas Pettersson och Molly Sanden helt fantastiska. Alla var kanon men dom tre slog för gud vad bra dom är. Thomas är ju rolig i allt han säger i princip, han får än att skratta bara han öppnar munnen ibland helt otrolig=) Ja tyckte att det var kanon.

Efter det blev det en svän till terassen där jag träffade John och Annie helt okej var det men det var nästan inget folk alls. Men det var helt okej att sitta där en stund och prata och så. Jag och John gick senare upp till harry´s för att kolla läget på sumpartyt, men vi insåg ganska snart att vi inte ville bli blöta. Men det var roligt att se alla som dök i skummet och kom ut precis genom blöta. Det kan inte vara roligt att gå med blöta kläder en hel kväll, jag skulle aldrig klara av det. Men det kanske dom tycker är kul vad vet jag. Men efter en stund gav jag och John upp och åkte hem. Men det var en trevlig kväll tycker jag=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback