Varmt

På lunchen idag var jag och pappa nere i hamnen för att äta. Vi försökte att hitta ett bord i skuggan men det var inte det lättaste, men tillslut hittade vi ett bord längst bort som var skuggigt vid. Solen gick inte att sitta i för det brännde på oss båda. För jösses vad varmt det är, det måste vara den varmaste dagen som vi haft på länge eller hur. Jag tror att det är en av dom varmaste dagarna. Idag skulle man väl helst vilja ligga på bryggan vid vattnet och bara lata sig, men det går inte för än är vi inte lediga. Hoppas på lite sol ihelgen så man kan sola lite grann iallafall.
Nu är det nog bäst att jag återgår till jobbet och försöker hitta något jag kan pyssla med under eftermiddagen=)
Bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback