Allt är som vanligt

Nu är allt lite som vanligt igen och det känns ganska skönt måste jag säga. Man är hemma i Motala vi var på ahrry´s igår samma människor som alltid, alla beter sig likadant som dom gjorde sist jag kolla. Jag och John kan umgås när vi vill vilket jag absolut uppsakttar mest av allt med motala, jag har min allra finaste vän här. Det har inte hänt så mycket här sen jag flytta och det är skönt kan jag tycka, liksom få komma hem och allt är sig likt på nått sätt. Det kommer nog aldrig bli en stor förändring med denna stad och allt runt om motala, jag vet inte men det känns verkligen så. Men på nått sätt så är det så skönt att komma hem till den rätta vardagen igen haha Något jag har tänkt på ett tag liksom, skumt men men funderar ibland på lite lustiga saker tror jag.

Nu ska jag snart in till stan och försöka ta imot min mor och far som cyklat 15 mil idag och i denna värme, jag säger bara idiotiskt men men vill man så kanske man tycker det är roligt vad vet jag. Jag skulle då aldrig cykla så många mil frivillgit för det verkar ju helt galet eller hur. Men men dom tycker nog att det är roligt och dom kanske får ut nått av det vad vet jag, man kan ju hoppas att dom känner så när dom ger sig in på det. Jag ska få åka med brorsan vi ska köpa lite vatten åt dom och kanske varsin liten nalle eller något liknande haha, nått måste man ju ge dom.

Efter det ska jag äta lunch med John i hamnen och det ska bli riktigt gott för jag är så sugen på att äta nått riktigt hmm jag vet inte, sugen är jag iallafall. Hoppas att dom har någon god mat till oss för det ska verkligen bli gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback