Andra sidan häcken

Söndagar aldrig roliga känner jag finn ej så mycket att göra. När jag hade vaknat vid halv elva så var jag ute och sprang och tog vägen till Sofie eftersom jag lämnade cykeln där igår, när jag kom hade hon fixat kaffe åt mig så gulligt. Jag stannade där en stund, insåg att jag inte skulle ha nått att göra idag så jag lånade lite filmer av henne.
" andra sidan häcken" v hette den ena, och den var ganska bra. Det handlar om några djur som ska samla mat till vintern och inser att på andra sidan häcken där människorna bor finns det mat. Och dom behöver mat inför vintern och försöker samla ihop. Så det handlar om kampen för att få ihop mat=) Filmen är helt okej, söta små djur som är med hihi Men absolut en film att se en sånhär dag när man mest slötittar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback