Byggarbetare

Inte mina bästa vänner kan jag lova. Pappa och mamma tycker det är skit bra att be dom bygga om hemma hos oss, visst fine det kan säketrt bli fint. Men det är mindre kul när det bankas i väggen klockan sju på morgonen, plus att alla jävla dörrar är låsta så du får då fan sringa runt halva huset för att få fram lite kläder att ta på dig. Nej idag är jag riktigt sur på detta, jag klarar inte av dom vill inte ha dessa i vårt hus. Sen visst dom är trevliga och så men jag orkar inte mer, blir upprörd på detta. Och pappa och mamma väljer självklart att dom ska bygga om på deras semester när dom har åkt bort så dom slipper se denna skit, men jg och brorsan är hemma och jösses det går mindre bra eftersom jag blir sur på stöket hela tiden. Och jag gillar inte att springa runt huset i pyjamas när jag vill ha kläder. Men som sagt dom är trevliga och det blir säkert fint när det är klart.

Nu ska jag hoppa in i duschen sen blir det en fika hos Hanna, det ska bli himmla mysigt har inte träffat henne på två år kom vi fram till när vi prata igår. Så det ska bli riktigt trevligt. Kvällen blir ju såklart vätternfestivalen, Rydell och Qvick underbart. Så nu måste jag nog sätta lite fart=)
Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback