En bra kväll

Igår jobbade jag lite på dagen på synsam, många trötta cyklister som kom förbi när vi stod vi vårat bord utanför affären. Vissa var så trötta så vi trodde nästan att dom skulle somna cyklandes. Men det verkade som dom flesta tyckte att det hade varit ett skapligt lopp iallafall och det är väl skönt det.
Efter jobbet blev det en liren fika med Boj hon var lite hungrig så jag följde med henne en sväng till Hugo så hon kunde äta. Vi satt där en stund i solskenet innan det blev en sväng på stan, och sedan hem ganska snabbt för att byta om och fixa iordning lite.

Vid fem tiden kom Sofhia pch Botis ut hit till mig och vi kollade på fotbollen och drack lite grann. Det var dock synd att Sverige förlorade, men vi hejade på fast att jag inte hängde med så mycket men det var roligt att se tror jag haha. Efter en stund kom John med hit och vi satt och prata och skratta medans fotbollsmatch nr två rullade på tvn men den var det nog ingen av oss som egentligen tittade på. Vi hade mycket trevligt men det känndes som att tiden gicka ganska fort tror jag, för det vart dags att åka in till stan så fort tyckte jag. Men vi åkte in till stan och det blev en tripp på harry´s. Jag själv var lite negativ till harry´s först för jag kännde att det mest skulle vara cyklister och så. Men när jag kan nog säga att det var en av dom rligaste ute kvällar på länge. Det var så mycket folk och alla var överallt och ingenstans, och det var bara roligt att se alla människor. sofhia och jag var nog mest faschinerade ev allt folk vi bara gick och tittade på allt och alla, vi dansade även lite i slutet, men vi hade så roligt. Så det var en väldigt öyckad kväll=)

En grej som jag känner är ganska tråkig är att jag tror att en av mina vänner som har stått mig ganska nära håller jag på att tappa kontakten med vilket inte är så kul. Vi var båda ute men vi hälsade inte änns och det känns sådär måste jag säga. Hoppas att det inte är så för jag kommer sakna personen iallafall, men men.

Nu ska jag göra iordning lite sen är det nog kanske snart dags för sängen, nu börjar jag ju jobba fullt usch vad jag inte känner för det just nu. Men det ska ändå bli skönt så att man har nått att göra på dagarna med det kan behövas hihi det är nog risk att man bli för lat annars tror jag och det är ju absolut inte bra. Men imorgon blir det Vadstena och det är inte så roligt för det händer ju i princip inget där. Men jag får väl städa och greja som förra sommaren.
Jaja bäst att jag tar tag i detta nu då=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback