Ett viktigt samtal

Ikväll träffade jag min finaste vän John och vi hade ett samtal som verkligen jag uppskattar arr vi hade. Ibland behöver man prata med någon om saker som är viktiga och som man behöver hjälp med, och ett sånnt samtal hade vi idag. Det var så skönt att bara få ventilera saker och få lite stöd och hjälp. Plus att jag fick saker att tänka på vilket är väldigt bra för mig, jag uppskattar absolut detta samtal och känner mig lugn när vi pratat. Det är skönt att få ett råd av någon som man vet verkligen bryr sig i vått och tort och jag vet att han stöttar mig och det är underbart. Tack John för att du finns=)

Nu ska jag sova för jag och mamma ska till linköping imorgon och gå på ikea och lite sånnt=)
Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback