Fika

Efter middagen med mamma på stan träffade jag John och vi tog en fika på terassen. Det var jättetrevligt och väldigt skönt, solen lyste på oss där vi satt och bara prata. Det vart verkligen så mysigt och det var roligt att träffa plumm. Efter fikat vart det en sväng på stan där jag hittade en jättefin klänning som jag ska ha på onsdag på avslutningen, och sen mötte vi Sandra som brukar klippa mig och hon hade fått ett avbok så jag klippte mig med. Så nu känner jag mig fräsch igen vilket är gött haha. Och så fick jag massor med Beck filmer idag med så nu kan jag kolla på hur mycket Beck som helst och det är toppen för alla vet ju hur mycket jag gillar dom filmerna, snart har jag alla=) Tack plumm för en trevlig eftermiddag i solen=)

Nu ska jag fixa lite mat och sen ska vi på kalas hos mormor som fyller år=)

Kommentarer
Postat av: Edberg

Välkommen tillbaka, nu är det finalen kvar

Värmer upp dej med en gammal goding;)
http://www.youtube.com/watch?v=P7qg0Q1dQJM

2008-06-03 @ 01:20:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback