Halvvättern

Nu har jag kommit hem från stan där folk kom i mål hela tiden. Mamma och pappa kom vid tre så dom cyklade på ca sex timmar och femtiominuter vilket nog är ganska bra tror jag. Men dom var jäkligt trötta och det kan man förstå att dom var. Pappa bara slängde ner sig i skuggan och gjorde inget alls vilket jag kan förstå. Efter en stund gick vi till glasskaffet och tog varsin glass vilket var behövligt i denna värme=) Och gott var det också. Men vad folk det är kan inte fatta vad alla gör, det är katastrof, men det värsta är att det kommer bli värre nästa vecka när vätternrundan drar igång då kommer det var folk överallt. Plus att man kommer hitta människor överallt som ligger och sover, men men det är väl det som är lite motalas charm vi har alla cykel grejer i stan och det kommer mycket turister då vilket också är ganska trevligt. Det kan ju faktiskt vara roligt att det händer nått med i stan eller hur.

Nu ska jag byta om lite och packa ner det jag behöver för kvällen=) Hoppas på en fin kväll i kväll med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback