Hamnen

Kom precis hem från en väldigt trevlig middag med John i hamnen. För mig vart det en baconburgare med klyftpotatis och John tog en vegburgare. Maten var jättegod och idag gick det fort att få maten med. Det blåste ganska mycket så vi satt vid det inglasade men det lät som taket skulle blåsa bort, det var nästan så att vi trodde att det skulle göra det ett tag där. Men det gick bra hihi Men allt vart super trevligt och mätta blev vi vilket är det viktiga med.

Nu ska jag bara ta det lugnt och kolla lite på Beck tror jag. Har snart kollat igenom alla iordningen tror jag, hihi det är ju så jäkla bra. Det finns i princip inget på tvn att kolla på heller så då passar det aldelles utmärkt att slänga i en Beck i dvd och bara slö kolla lite. Undra vilken jag är på måste kolla upp det. Jag tror att det får bli "spår i mörker"  ikväll. Men men vi får väl se=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback