Hemma hos Sofie

Efter jobbet mötte Sofie upp mig vid shellmacken och vi gick hem till henne. Efter en liten stund kom John också hit för att ha en liten myskväll. Sofie lagade mat till mig, och det blev korv med pommes och chillisås. det var mycket gott men det blev ganska starkt hihi Så det smakar ganska mycket kryddor i min mun nu men det gör inte så mycket eftersom att det var så gott. När vi hade ätit så var vi tvungna att ta en sväng till maxi eftersom Sofie skulle tvätta för första gången och hon hade varken tvättmedel eller sköljmedel, så det blev att åka och handla men det gick ganska fort. Det som tog tid var atrt Sofie ville lukta på alla sköljmedel, men hon hittade sin favorit tillslut haha. Sen blev det hem och tvätta, så nu är det i full gång i tvättstugan. Vi lärde henne och tvätta så nu ska det nog gå bra för henne nästa gång hoppas vi på. Nu går vi igenom hennes garderob inför midsommarafton imorgon, vi ska hitta kläder som hon kan ha på sig under kvällen imorgon. Jag har hittat två par byxor i hennes garderob som jag ska låna, kanske atrt jag kan ha ett par av dom imorgon om det blir kallt, för alla vet ju att midsommarafton oftast inte får det bästa vädret. Gud lilla Sofie har så mycket problem med alla kläder jag vet inte vad jag ska göra jag har nog gett upp lite. Men jag måste nog snart hjälpa henne för annars flippar hon väl ur på mig haha

Nej nu måste jag nog dra så hon kan få hjälp, plus att det snart är dags för tvätten igen=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback