Midsommarafton

Sofia kom till mig vid ett och då tog vi en sväng till maxi för att handla det sista inför kvällen. Vi skulle handla jordgubbar för att göra en tårta, men när vi var klara och hade kommit hem så insåg vi att vi hade glömt jordgubbarna så det blev ingen tårta, men vi hade glass så det fick bli det. Maria hämtade vi runt halv sex och då startade vi grillen. Jag trodde verkligen hela skiten skulle explodera först för det lät så konstigt när jag satte igång den, men det gick hur bra som helst. Maten vart jättegod. Det vart grillatkött, lite grillad ost, pastasallad och bröd med tzatsiki till jag säger bara mums=) Till efterätt vart det glass det var inte fel det heller. Men det värsta av allt var att när vi satt och prata och bara hade det mys så skulle mina grannar bada, men dom bada nakna så helt plötsligt kommer det fyra nakna män springande. Vi höll på och dö. Vi trodde dock att dom bara skulle bada en gång, men det blev nog ca fyra gånger. Haha det var ganska kul, tror inte dom hade fattat attvi var hemma och såg dom. Men det var väl roligt att dom hade kul.
Våran kväll vart faktiskt trevlig och vi satt och prata hela natten tror jag, Sofia och Maria åkte hem vid halv tre tror jag, men kvällen blev lyckad och vi lyckades med maten fast att jag var inblandad haha Så tro det eller ej jag kan grilla hihi

Nu sitter jag och John hemma hos lilla Sofie som mår lite mindre bra idag. Det vart lite mycket alkohol för henne igår, men hon hade också haft en bra midsommar så det kanske är värt det idag haha. Men nu mår hon lite bättre tror jag för hon har kommit upp på bena. Hon är väl bara för söt den tjejen ibland.

Nu ska vi snart ge oss av, tror att det kanske kan bli harry´s ikväll, hoppas på att det ska vara lite folk ute iallafall. Men det är väl inte så troligt att det bli det ikväll alla var väl igång igår och mår förmodligen inte för bra idag. Men någon måste väl gå ut kanske träffar någon rolig haha. Jaja nu måste jag dra.
Men ha en toppen kväll=)
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback