Mysdag

Idag har jag verkligen haft en riktigt mysig dag hur skönt som helst. Började med att jag låg och slappa i min säng hur länge som helst känndes det som, jag var nog inte uppe och klar föränns vid tolv fy vad hemskt men det var skönt. Sen kom mamma hem och vi lagade mat och hon bakade bröd till mig. Faktiskt så var det jag som lagade maten och det vart helt vegitariskt, det vart pasta med wok hihi inget speciellt för mamma eftersom hon är en mat mamma men hon sa att det var gott, vilket man även kan säga ibland för att vara snäll. Men hon åt ju iallafall så lite gott måste det ju varit haha

Efter maten åkte jag in till stan för att träffa Sofia, vi satte oss en sväng på Hugo med kaffe, kaffet var väl kanske inte det bästa idag men det gick ner det med och med trevligt sällskap så går det alltid ner. När vi suttit där en stund så mötte vi Petra och vi gick till hamnen och åt lite mat och så. Efter en stund kom Carro och Sofie och dom tog varsin cider medans vi satt där. Sen ville Carro till harry´s vilket jag själv inte var så sugen på men vi gick upp och kollade läget men det var typ fem personer där så vi gick. Petra och Carro fortsatte till brygget men det kännde inte vi andra för, så vi åkte hem till Sofie istället. Och hemma hos Sofie satt vi och kolla på tv oc bara tog det lugnt, efter en stund kom John dit med och vi satt och prata en stund. Det var mycket trevligt. Sen var John så söt och körde hem mig.

Denna dag har varit en lugn och skön dag inte gjort mer än ag behövt känns det som men det är ganska skönt med sånna dagar ibland med. Ibland orkar man inte göra för mycket och då ska man inte göra det heller. Nu ska jag sova lite tror jag och hoppas på bra väder imorgon för blir det bra väder ska vi sola och bara hade skönt i solen=) Så snälla solen kom fram ordentligt tills imorgon=)
Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback