Onsdag

Vilken dag vi har haft idag kan man nog säga. Inget har blivit som vi vill tror jag, vi har haft lite att göra på jobbet jag tror aldrig kag har vikt så många kuvär som jag gjorde idag. Fy fan säger jag bara, men vi fick ju dom gjorda iallafall. Men men det är sånnt man får ta sig för när det är lugnt förövrigt, nått måste man ju hitta på annars går ju tiden aldrig framåt.

Kvällen blev teater för mig, Sofie, Björn och Annete. Först var jag ganska ointererad och ville inte alls gå på den, men jag hade inget val direkt. Sofie hade nog slått mig om jag inte hade följt med, hela denna grej var hennes ideé. Men när vi väl ko dit så var den faktiskt ganska roliga, vissa bitar förtod vi inte alls men annars var den rolig. Det var en parodi av " sahke spear" Som sagt vissa bitar var lite för komplicerade för oss tror jag, men som sagt den var rolig bitvis. Men det var kul att ha gjort det med kan man väl säga=)

 

Nu ska jag Sofie och Sofia dricka te för jag och Sofie frös ganska mycket under kvällen eftersom det var ute. Plus myggor överallt, men nu ska vi dricka te och förslka bli varma=)

Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback