Rolig kväll

Efter jobbet idag så åkte vi in till stan mötte upp alla andra kollegor och gick till hamnen där vi skulle äta och ha möte, men mötet blev det väl inte så mycket med för det gick inte att höra vad folk sa. Men vi hade trevligt och fick jättegod mat och efterätt som vi verkligen inte orkade äta upp för herregud vad mycket det var. Men det var gott och vi hade trevligt.

Efter en stund kom John ner till hamnen och satt en stund med oss. Sofie kom på att hon skulle hämta sitt modem till bredbandet, hon behövde dock hjälp med att instalera det så jag och John följde med henne för att försöka hjälpa henne med det. Väl hemma så kopplade vi in allt rätt, men internet funkade inte hur vi än gjorde. Sofie fick ringa sin kusin och tillslut fick vi igång allt. Trodde inte att vi skulle klara det men tro det eller ej efter lite hjälp och pysslande så lyckades allt komma igång. Sen skulle vi fixa msn till henne men det gick absolut inte. Hennes dator ville inte ta imot någon av alla dessa msn som vi prövade, vi tog bort hennes gamla msn men den ena " superhot54" kom tillbaka hela tiden. Vi skratta så vi grät åt detta för hur vi än gjorde så kom den tillbaka. Superhot54 ville inte försvinna, det är otroligt John provade med alla vägar som gick men datorn ville bara inte ha någon msn. Och det roligaste av allt var att hennes gamla " superhot54" funkade inte heller så tillslut fick vi ge upp för det var katastrof. Det var längesen som jag skratta så mycket som jag gjorde ikväll. Sofie vart så nervös av allt och jag, John och Sofia bara skratta åt henne för tjejen är ju så jävla söt så det finns inte haha. Jag säger bara herregud hahaha Så roligt det var. Men nu får vi se om hon lyckas få igång det imorgon kanske kanske inte får se vad datorn säger=)

Nu måste jag försöka sova, jag hade lovat mig själv att somna tidigt idag för jag har varit så trött, men det blev inte så tidigt. Men det gör då inget jag har haft så roligt ikväll så det är inte sant åt det. Gumman lycka till nu hoppas du får igång det=)
Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback