Sista dagen på semestern

Ja då har sista dagen på min lilla semester varit hihi Jag tycker väl dock att det ska bli ganska skönt att börja jobba så man slipper detta slappa, och det finns inget att göra alls. Men det kan vara ganska skönt att bara ta det lugnt med.

Dagen i sig blev ganska lugn jag gick upp vid tio tror jag, låg och läste i en bok som jag precis börjag med "rappsbaggarna" heter den. Den verkar helt okej har inte kommit så långt än men helt okej just nu=) Vi halv ett kom pappa hem och vi åt mat och drack lite kaffe mycket gott.

Efter maten åkte jag in till stan för att träffa Lotten vi tog en fika på Hugo inget ovanligt men det var trevligt. Även Carl kom förbi en liten sväng. VI satt där i solen, eller den lilla solen som titta fram ibland och myste lite. Det var riktigt nice och bara sitta där en stund. Sen gick vi en sväng till synsam för Lotten var tvungen att fixa till sina nya solglasögon, så jag hjälpte henne med det. Och dom vart bättre tyckte hon och det var väl tur det.

Maxi åkte jag och pappa till senare. Och när vi satt i bilen ringde John och undra vad vi gjorde, han behövde med handla så vi mötte honom på maxi och så handlade vi tillsammans. Det är skönt att gå på maxi med John för då hittar man allt man behöver. Så det gick ganska fort för oss idag=) Pappa gillar inte att handla heller så det var mycket bra att vi hade lite hjålp idag.

Efter maxi blev det Hugo igen där vi mötte upp Sofhia och Carro. Vi satt där och hade bara så trevligt, det ända som är lite tråkigt är att kvällarna blir så kalla så man fryser så pass. Men som tur är så finns det ju filtar som man kan svepa in sig i när det blir för kallt. Men vi hade mycket trevligt vilket är det viktiga=)

Nu ska jag sova för imorgon ska jag upp och jobba. Hoppas på att det inte är för mycket cyklister överallt. Men vätternrundan är det ju så man får väl ränka med fullt på cykel fronten=) Haha men det är ju kul att det händer nått iallafall=)

Sov gott


Kommentarer
Postat av: John

It´s my job you know


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback