Sommarlov

Nu har äntligen mitt sommarlov börjat, och man känner verkligen att man har det haha. Det är skit kul att säga att man har lov tycker jag för jag har inte sagt det på så länge=)

Hamnen har vi suttit i nu två kvällar i rad hur mysigt som helst. Igår vart det jag, John, Stina som jag äntligen har fått träffa igen mitt lilla hjärta och Maria kom en sväng med. Det vart verkligen hu mysigt som helst, men vi kännde väl lite att det var vi och femtio plus. Men det gjorde väl inte så mycket förutom vissa som absolut inte kunde styra sig själva hihi men det är väl så ibland kan jag tänka mig.

Ikväll satt jag, John, Sofie, Sofia och Annie på hamnkrogen. Det vart också en väldigt mysig kväll och mycket små prat med glada skratt. Jag och John var även och tittade på Sofies nya lägenhet som var hur mysig som helst, och när hon är klar med hela lägenheten så kommer den verkligen att bli hur fin som helst. Hoppas att du kommer trivas där vännen min. Och det är så skönt att vara hemma igen så det kan bli som vanligt jag och John kan ses precis när vi vill och det är underbart att ha det då igen. För det har jag verkligen saknat att kunna umgås med min plumms när jag vill och hur mycket jag vill. Så nu känns det toppen igen hihi

Nu är det dags att sova för det bli upp tisigt imorgon för att jobba, tjejvättern är det ju också så man kan ju hoppas på att det blir mycket att göra så tiden går fort. Men jag tror inte att det ska bli några problem, måste ju finnas ganska många i rörelse när alla flickor sitter och trampar i nio mil=) Lycka till flickor=)
Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback