Storm

Var kom denna storm ifrån då. Hallå vad det kan blåsa då, det blåste lite igår men det var inte såhär mycket iallfall. Det räcker med att gå utanför dörren så känns det som att man ska blåsa bort eller nått liknande. Det är tråkigt tycker jag allt, jag vill ha sol och vindstilla för när man går ut vill man kunna gå rakt och fint. Nu skulle folk kanske tro att man är lite små berusad bara för att man inte kan gå snyggt när det blåser haha Men det kan ju var roligt det med. Hoppas bara inte att det blåser upp mer än vad det gör nu för jag vill inte ha en ordentlig storm det känns ju som att det kvittar=)

Nu ska vi fixa mat sen ska vi åka till linköping för mamma ska ju till lassarettet och sen blir det väl ikea efter det antar jag. För mamma ville gå där en sväng plus att vi även ska hämta solstolar någonstans, fråga mig inte var för det har jag ingen aning om men men det bli nog bra detta ska ni se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback