Terassen och Harry´s

Igår kväll blev det terassen och harry´s för mig och Botis. Vi började på terassen och tog varsin glass och Botis tog lite alkohol med, vilket jag lät bli. Det var riktigt skönt att bara sitta där och prata lite och börja kvällen som ganska lugnt det gillar jag hihi. Efter en stund ringde John och han hade kommit hem från jobbet så vi gick till honom en sväng och pratade. Han hade fixat lite hårprodukter till mig eftersom att mitt hår är så tort och så nu när det är varmt ute. Tack snälla hjärtat jag blev så himmla glad=) Vi var hos John en stund och det var så mysigt att prata lite och skratta lite hihi När vi hade varit där en stund begav vi oss upp mot harry´s, till en början var det ganska dött inte alls mycket folk. Men vid tolv tiden sa det bara smack så vart det hur mycet folk som helst, vi fatta aldrig vart allt folk kom ifrån för det gick så fort sen var alla där i princip. Det var roligt att träffa lite folk och vi dansade endel vilket jag gillar, plus att bara va och det är alltid skönt. Jag tyckte att det blev en lyckad kväll, jag hade jättetrevligt=)
Och plumms tack igen för produkterna=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback