Tisdag

Synsam motala blev det för mig idag, lite roligare än i vadstena måste jag nog säga. Även fast det är ganska lugnt här med så händer det lite mer än i vadstena, dit ska jag imorgon och på torsdag=( Men det blir nog säkert bra det med.
På lunchen idag var jag och pappa på telia och hämtade min nya telefon, det är jättefin och röd är den. Jag tycker den är söt. Hoppas den är bra nu bara för alla vet ju hur mi tur har sett ut med telefoner haha men sen hjälpte pappa mig lite mer så nu har dom funkat haha det är väl typiskt att man inte ska kunna fixa detta med telefoner och datorer och sånnt själv, men men huvudsaken är att det funkar nu.

Efter jobbet vart det en lite sväng till hamnen med Petra, det var trevligt men lite kallt sådär framåt kvällen. Vi satt där och prata och bara hade det lite mysigt, det var ganska lugnt i hamnen inte så mycket folk ändå, men det är ju bara tisdag så det kanske beror på det. Men det var som sagt trevligt men det blev inte så långt eftersom det var kallt och så.

När jag kom hem så tog jag mig en liten sringtur det var riktigt skönt. Är lite trött nu efter men det var skönt att komma ut lite och bara springa det var ett tagsen jag fick göra det. Men nu får jag äntligen komma igång igen så det känns jävligt skönt. Nu ska jag bara ta det lite lugnt och skönt sen bli det nog att hoppa ner i sängen ganska tidigt idag för fy vad jag är trött nu, men men vi får väl se hur det bli med det. Jag har sagt att jag ska sova tidigt varje dag men jag har aldrig kommit i säng tidigt=) Kanske att jag lyckas idag, vi får väl se=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback