Vad hände

Men Sverigen vad hände egentligen. Hur kunde det bli på detta sättet. Ryssland vann vilket alla redan vet, men dom spelade verkligen bra. Ryssland hade bättre spel hela tiden plus att dom hade bättre samspel. Det var synd att våra grabbar missade allla chanser som dom hade, för hade vi fått in bollen alla dom gångerna så hade vi både vunnit och det hade blivit snygga mål hihi Men men det var tråkigt att det blev så nu åker vi ut tyvärr, men jag slipper kolla på fler matcher haha Men jag lider med dom. Hoppas på bättre lycka nästa gång. Vi hade iallafall en mycket trevlig kväll på Hugo, vi hade bokat bord så vi både åt gott och så matchen och det var roligt.

Men nu ska jag sova för det är en ny dag i Vadstena imorgon. Inte så roligt hoppas det är lite mer imorgon än va det var idag, men Linda och jag ska nog klara av en dag till tillsammans hihi Hoppas det blir fint väder imorgon.
Godnatt och sov så gott

Kommentarer
Postat av: Hanna

tack för vi fick dela bord med er :) de var trevligt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback