Vätternfestivalen

Ihelgen var det vätternfestivalen helt okej iår måste jag nog säga ändå. Torsdagen var vi nere en sväng och kollade läget, jag och John var ju självklart tvungna att ha marknadsgodis hihi mycket gott och viktigt. Det bar inte så mycket folk i öltältet men vi hade trevligt, det var jag, John, Sofie, sofia och Tove. Helt okej tycker jag.
Fredag vart det jag, Sofie, Maria och Elin skit kul hade vi. Vi startade hemma hos mig innan vi drog ner till området, öltältet var ganska fullt denna kväll vilket var mycket roligt. Bandet i tältet var kanon bra spelade bara massor med goa låtar som man kunde och så. Kvällen avslutades självklart med Rydell och Qvick och som varje år är dom bästa bandet. Vi hade så roligt när dom spelade och vi fick ganska bra bilder på dom med. Alla låtar dom spelar kan man i princip vilket jag tycker är roligt, Det är helt underbart att stå där och lyssna på dom och självklart sjöng vi alla med undertiden hihi. Fredagen var helt klart den bästa kvällen.
Lördag var det jag, Sofie, Maria och Elin igen vi började kvällen hemma hos Sofie mycket mysigt hade vi det, vart bara lite stessigt framåt kvällen innan vi skulle dra, men tillslut vart alla klara och vi kunde ge oss av. Vi började i öltältet denna kväll med, bandet var katastrof kan man nog säga. Dom spelade mest låtar som ingen kännde igen och edt tycker inte jag är roligt alls. Men men sen blev det ju E-type som vi var där för att kolla på, men han var inte alls så bra som jag hade hoppats på tyvärr. Han är inte lika bra live längre och det är synd för jag gillar han låtar ändå. Men vi fick ju se han iallafall. Jag och Maria avslutade kvällen på harry´s vilket jag kännde kanske kunde kvittat när ajg väl ko dit, hade inte sådär toppen kul, men men det kan man väl inte ha varje gång kanske. Lördag kvällen var väl sådär, hade skit kul med tjejerna iallafall och det är viktigast.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback