110 års kalas

Farmors syster fyllde 70 och hennes dotter blev 40 så dom satte ihop det till en stor fest. Alla var verkligen där och det var bara så jävla roligt att träffa alla igen, herregud vilket drag det var på det redan från början. Men så är det ofta när alla träffas igen, men det var så roligt att träffa dom igen. Jag sjöng för Monica och det belv fångad av en stormvind och pappas kusin Ing-Marie var fläkten så hon stod och blåste mig i håret och i ansiktet, jösses vad roligt det var. Jag kunde knappt sjunga eftersom jag skratta åt henne för hon är ju bara så förbannat rolig och galen, men det är det som är det bästa med henne. Ing-Marie vilken pärla du är=)
Monica och Gittan jag hoppas ni fick en fantastisk kväll med många skratt=) för roligt det hade vi allihoppa =) GRATTIS!

Efter festen följde jag men Maria in till stan och hon ville gå till harry´s men det ångrar jag att jag gick med på, för jag hade verkligen inte roligt alls. Det var bara mycket folk och Maria försvann det var bara en stor miss, men det var ändå kul att träffa alla.

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback