Denna dag

Idag är en sånhär dag som man inte vet vad man ska säga om, allt känns bara surt liksom kan inte förklara men det känns så. Det är garanterat detta förbannade väder som man blir ganska ledsen på, nu vill jag ha ljusare tider och varmare dagar jag tror att vi alla behöver det=) Hoppas på att det blir bättre lite längre fram i veckan kanske till påsk=) Man kan ju hoppas iallafall.

Dagen på synsam var väldigt lugn, nästan för lugn. Men det gjorde inte så mycket vi han med att städa i föråden och vi kunde plocka lite med allt som man inte hinner annars och det kan vara ganska nyttigt ibland och få känna att man någon gång är i kapp med allt man faktiskt kanske är efter med=) Så på så sätt var det väldigt bra för oss alla.

Ikväll blir det nog lite film tror jag, men jag undrar vilken jag ska titta på idag, kanske en beck film idag hihi Lite sugen är jag allt på en slapp kväll med lite popcorn och en bra film. Så det får nog bli en skön film kväll. Men nu ska jag först äta säger min lilla mamma så det kanske är bäst att göra det.
Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback