Diet

Nu börjar jag bli fruktansvärt trött på denna diet som jag håller på med. Allt smakar likadant och choklad kommer jag inte kunna titta åt när jag är färdig. Jag fattar inte varför jag bara fick choklad och några jordgubb det är inte så roligt att bara dricka dessa smaker, choklad funkar väl men jordgubben är så äcklig så det går bara inte att få i sig den. Men men jag hoppas att jag snart är klar så jag kan börja så smått äta ordentligt igen.

Nu ska jag jobba det var nog bara idag som dom trodde jag behövdes eftersom Ewa är ledig. Och någon mer skulle vara hemma idag så då rycker jag in lite extra. Men det är väl helt okej tror jag. Hade jag inte jobbat hade jag pluggat så det är väl lite vilket som då egentligen hihi Men jag tycker visserligen plugga är kul, så det hade inte gjort nått=)

Ikväll blir det nog bara lugnt tror jag. Måste nog skriva klart min praktikrapport sen blir det nog ganska lugna puckar hihi Vi får väl se vad som händer. Men nu ska jag fixa klart det sista innan det är dags att ge sig av.
Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback