En trevlig dag

Jobbat hela dagen idag, men idag var det ganska roligt eftersom det var något att göra hela tiden. Och när det finns saker att göra så går tiden ganska fort och då tycker jag om att jobba. Mamma hade gjort pizza till mig på lunchen och det var mycket gott hihi Alltid gott när man få äta nått.

Efter jobbet blev det att träffa lilla Bojtis jag följde med henne på träningen först och jag fick ta hand om alla barnen eftersom hon var försenad med lastbilen. Men det gick ganska bra tror jag barnen fick dansa och sköta sig själva och jag titta på så att dom var delaktiga=) Men som tur var kom Boj efter en stund så hon kunde styra upp detta själv.

Efter träningen blev det en fika på Hugo mycket nice. Vi satt och prata om allt som hänt och allt som inte hänt om det nu hade hänt nått alls det vet jag inte. Jag vet inte änns om jag lyssnade så mycket men jag tror det hihi men alla vet ju att jag inte alltid lyssnar på vad folk säger. Men trevligt hade vi ändå.

Nu ska jag försöka plugga lite och prata lite med Plumm=)
Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback