Fika

Idag har jag varit ledig och det har varit en lugn och skön dag. Jag var på trollis och hälsade på alla mina söta barn hihi det var så roligt att se dom. Men vad vissa av dom ahde blivit stora, jag saknar dom faktiskt. När man träffar alla igen så inser man att det är lite tomt utan alla barn, framför allt när man kan vara ute med dom hela dagarna=) Men vem vet jag kanske hamnar på dagis igen när jag är klar i skolan=)

Efter besöket hos alla barnen gick jag till synsam och hjälpte Hanna med sina glasögon hon vart verkligen så fin i dom. Det var bara hon i dom bågarna så det var roligt att lämna ut dom till henne. Jag hoppas hon blir nöjd med dom.

Sen vart det en lite shopping runda medans jag vänta på Boj som skulle komma in till stan. Jag köpte en liten outfit till en av kvällarna i helgen jag tror att det kommer bli skit bra. Det känndes bra iallafall.

Sen blev det en tripp till Hugo där jag och Boj åt lite god mat och prata masser skit idag med hihi Men det var verklogen jätte trevligt denna fika med. Jag gillar Hugo det är mysigt där och personlaen är super trevliga så det är ett toppen ställe.

Nu ska jag säga hejdå till pappa som åker till fjällen. Det är bara han, Håkan, Gustav och bror min som inte har kommit iväg än. Dom andra åkte vi lunch tid. Så nu ska pappa och gänget åka, hmmm kommer bli lite tomt här nu. Men jag hoppas dom frå det trevligt. Bäst jag rusar och säger hejdå nu=)
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback