Hemma på lunch

Ja idag blev det att åka hem på lunchen, hmm det är nog första gången jag gör det under praktiken men men det kan vara skönt det med.

Jag sitter här och lyssnar på mina favoriter inför melodifestivalen. Jag undrar vem som kommer ta hem allt denna gång. Jag hoppas bara Carola och Andreas tar sig vidare på lördag, låten är faktiskt bra om man ger den e ärlig chans och lyssnar på den.  Snälla låt dom klarar detta nu=)

Av dom som är vidare har jag fyra favoriter tror jag. Sanna, BWO, Frida och Charlotte jag gillar alla deras låtar. Och alla fyra har så olika typ av låtar så det kan nog bli spännande. Men jag hoppas på någon av dessa och om Carola och Andreas går vidare så är dom också en favorit=)


image92    image93

image94    image95

   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback