Hugo 1 år

Igår firade Hugo ett år på övervåningen så dom hade ordnat ganska mycket där. Jag Carro Lotta och Annie var där. Maria skulle komma men hon valde att sova istället vet inte varför man gör så men hon kasnke var trött. Men men vi andra gick dit vi kom vid halv tio det var inte så mycket folk då. Men framåt elva halv tolv var det ganska mycket ändå som var där. Alla som jobbade hade anordnat lite lekar där man skulle dricka så mycket som möjligt och våran lilla vän M fick i sig ganska mycket och hon van den ena tror jag. Men hon var duktig för så mycket skulle jag absolut inte få i mig alls. Men vi hade jättetrevligt och kvällen i sig vart lyckad, jag tror verkligen att alla hade skit roligt=) Det hade iallafall jag=)

Nu ska jag försöka ta mig upp ur min sköna säng, men jag känner inte för att röra mig många knop idag faktiskt. Jag är så himmla lat idag så jag vet inte hur jag ska kunna komma igång idag, kanske måste ut och springa eller nått i den stilen vad vet jag men nått måste jag göra kan inte ligga här óch lata mig mer nu. Kanske ska kolla om mamma har tråkigt då kan hon följa med mig ut ocg gå kanske eller så måste hon städa vad vet jag, men jag ska se vad hon pysslar med ändå=) Sen får vi se vad som händer idag långfredag ska det inte hända så mycket på ju=)
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback