Hugo

Det vart hugo igår kväll med mina söta vänner John, Carro och Maria det var mycket trrevligt. Det har nog aldrig varit så mycket folk på hugo som det var igår men det var ju kul att det kommer mycket folk någon gång hihi Men vad vissa människor var i gasen då. Det var även kul att se lite gamla bekanta också. Vi träffade Jimmy som jag inte har träffat på år och dagar, jag vet inte när jag såg honom sist. Det var roligt att se att han måsse bra och prata lite med honom om livet. Men vad roligt det är näe någon kommer ut från toaletten och har trampat i toapapper som fastnat under skon, jag skrattar lite mycket varje gång. Jag kan inte låta bli men det ser så roligt ut. Kvällen vart verkligen trevlig och det var mysigt att gå ut vi tillsammans igen. Jag hoppas det blir snart igen=)

Nu ska jag göra mig iordning för snart är det dags att bege sig iväg på 110 års fest i Jönköping. Jag hoppas på en trevligt=)
Puss och kram 

Kommentarer
Postat av: HELENASCITY

ha en bra dag!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback