Hungrig

Nu är jag jätte hungrig det bara kurrar i min mage. Men mamma vill inte komma hem nu och hon har min mat i bilen =( Men hon sa att hon skulle komma snart iallafall och det känns ju himmla bra=)

Mamma, pappa och brorsan ska till fjällen men inte jag för jag ska plugga tjohooooo eller inte. Men jag måste skriva klart mina två tentor, jag är snart klar med den ena men jag har fortfarande fallbeskrivningarna kvar och det känns ju mindre roligt när man är i grupp. Och våran bedorande lärare har lottat så ingen hamna med någon som bor nära vilket är jävligt surt eftersom vi måste skriva dom ihop. Men det går säkert bra kan vi hoppas på.

Nu ska vi äta sen ska jag på möte med dagis. Det var längesen som jag var där så vi får hoppas på att alla småt sötnosar mår bra=)
Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback