Laserdome

Vilket spel det är eller vad man nu ska kalla det för. Vi spelade ju igår med det vinnande fotbollslaget. Vi delade in oss i lag och det blev jag, Jim, Peller och en av ungdomarna som spelade med oss. Men dom vart ju precis vilda där inne, vi höll oss i ett av rummen och skyddade varandra det var liksom våran taktik men tro det eller ej vi van inte ändå. Vi kom som lag på andra plats och som person kom jag sist. Jag vart träffad mest och träffade dom andra minst. Men jag kan inte sånnt spel och jag han aldrig träffa någon för alla träffa mig först=) Men vi hade väldigt roligt iallafall så det känndes väl helt okej.

Nu ska jag fixa lite mat snart sen är det bara att ge sig iväg till praktiken igen. Det är ju min näst sista dag idag=)
Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback