Melodifestivalen

Jag satt hemma hos annie och kollade på festivalen det var mycket trevligt. Men vad var det som hände egentligen hur kunde det gå på detta sättet då. Varför röstade inte folket på Carola och Andreas varför fick dom inte en chans. Jag röstade iallafall, jag tycker det är fruktansvärt tråkigt att det gick som det gick för dom.

Efter festivalen vart det harry´s och det vart faktiskt riktigt roligt, jag dansade i stort sätt hrla kvällen med Carro och Boj, Annie fick vi upp en gång på dansgolvet precis innan vi skulle gå men det var kul att hon dansade någon gång iallafall. Kvällen vart lyckade och jag hade jätte trevligt. Mycket folk var det och bandet som spelade var helt okej denna gång faktiskt. Dom spelade mycket gamla godingar och det gillar jag=)

image99               image100


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback