Mysdag med Plumms och Annie

Jag och mamma plockade upp lilla plumm och så pkte vi till shape eftersom att mamma behövde en ny duk till påsken, vi ska ha den traditionella påskmiddagen hemma hos oss iår. Och mina kusiner kommer hem vilket ska bli väldigt trevligt jag har inte träffat dom sen i jul. Så det ska bli underbart=) Mamma hittade någon liten söt historia som säkert blir aldelles perfekt till middagen. Jag hoppas att det bli riktigt bra.

Efter lilla turen till shape blev det maxi, vi behövde mat som vi kunde laga. för mig blev det risnudlar och cornbitar det var väl inte direkt en lyxmiddag men det funkade. Plumms åt veg korvar och grönsaker vilket såg betydligt godare ut måste jag säga hade helst sett att jag med kunde få ät det, men som alla vet så skulle nog inte det bli så bra=) Men det vart en mycket trevlig middag, och det smakar alltid bra när man är med sina nära=)

Efter en stund dök Annie upp på cykel vilket var mycket bra gjort av henne=) Vi satt och prata en massor med saker både jobbiga och mindre jobbiga, men trevligt hade vi och det är huvudsaken i allt=) Vi kollade på Wallander en mycket bra film, jag gillar Wallander väldigt mycket. Filmen har jag sett några gånger men det gör verkligen inget för dom är värda att ses om och om igen.

När jag kom hem hade pappa kopplat in min tv och fixat min dvd så nu kan jag ligga i mitt rum och kolla på alla mina filmer hihi mycket bra. Kan nog kanske inte bli bättre just nu. Jag tror att jag ska krypa ner i sängen och kolla på en till Wallander när jag ändå är i farten, som sagt man kan inte få för mycket av det=) Men undra vilken jag ska titta på inget lätt val, ska fundera medans jag ska göra mig iordning tror jag. Film blir det iallafall. Ni ska få en update imorgon om vilken jag så=)
Sov gott och dröm sött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback