Sista dagen praktiken

Nu är det sista dagen för mig på praktiken det känns faktiskt ganska tråkigt för jag trivs verkligen där, men visst det ska bli skönt med. För vissa dagar är ju våra barna och ungdomar inte roliga att ha och göra med=) Men jag kommer absolut att sakna alla. Men jag är glad att jag fått fem veckor med dom iallafall för man har lärt sig väldigt mycket och man ser ganska mycket saker på ett annat sätt än när man läser om det i skolböckerna. Praktik är väldigt nyttigt för oss, man kommer till insikt med väldigt mycket=) Och jag tycker det känns bra när man får ut så mycket av praktiken. Jag är glad att jag valde att vara här i fem veckor=)

Nu ska jag fixa iordnong mig för att åka iväg på fotboll i borensberg hihi Hur ska detta gå för mig=)
Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback