Snö

Hur gick detta till nu då, hur fan kan det snöa jag fattar inget. Jag vill inte ha mer snö nu jag vill ha vår och fint väder. Det är depremerande när man vaknar på morgonen och tittar ut och får se att det snöar det är inte möjligt, such vill inte det. Men vi får hoppas på bättre väder imorgon och till påsk vill vi ha bra väder.

Inatt kollade jag på Wallander bröderna en mycket bra film, det händer ganska mycket hela tiden i filmen och man blir liksom aldrig besviken. Jag gillar den=)

Nu ska jag till jobbet usch känner inte för det idag, känner mest för att ligga i sängen och inte göra nått. Men det tycker inte mamma och pappa att man ska göra så det kanske är bäst att ta sig i kragen och göra något vettigt. Så det blir att jobba i eftermiddag även fast jag inte vill de.

Kvällen blir någ en liten fika med botis hihi det ska bli mysigt. Vi får väl se om hon orkar efter sin träning men det tror jag nog att hon gör!!!

Jaja nu måste jag fixa iordning mig lite och så=)
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback