Trötter

Vet inte vad det är med mig idag, jag har varit så himmla trött hela dagen. Men jag har sovit bra inatt så jag kan inte fatta, men det kanske är detta tråkiga väder eller något sånnt=)

Jag jobbade eftermiddag idag och först hade vi mellanstadiet där och vi spelade innebandy. Och idag hade vi personal lag så jag var tvungen att spel, men tro det eller ej jag gjorde faktiskt ett mål vilket aldrig har hänt förut. Men det var faktiskt ganska roligt, men gud vad vissa ungar spelar hårt. Jag kommer få ett blåmärke på mitt ben. Men men man kanske får räkna med sånnt.

På kvällen hade vi tjejkväll och en tjej från oriflame kom dit och visade sina produkter. Hon sminkade även en av tjejerna vilket var roligt att se, det känndes som många av tjejerna uppskatta denna kväll. Efter fick alla prova att sminka varandra och man kunde även beställa vissa produkter av henne. Vi hade även lite disco där tjejerna fick prova på att vara dj, det tyckte dom var mycket roligt det syntes på dom, det är mest killar som är dj så det var kul att alla våra tjejer fick vara det för en kväll. Hela kvällen vart riktigt mysig och tjejigt.

Nu ska jag äta lite och sen blir det nog att plugga, inte roligt med ett måste=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback