Vilken morgon

Annie ringde mig första gången vid halv elva och tyckte att jag skulle vakna, men jag var så trött så det fanns inte en chans att jag skulle kunna ta mig upp över huvudtaget då. Så hon skulle låta mig sova en liten stund till, vi halv ett ringde hon nästa gång och tyckte att det verkligen var dags att stiga upp. Och jag kan nog hålla med henne om det kanske, men fy vad det tog imot att gå upp idag. Det var längesen som jag var så trött så jag knappt kom upp=) Men nu är jag på bena igen gud vad skönt tror jag, men jag hade nog kunat sova lite till tror jag.

Snart ska vi äta upp alla rester från igår och det ska bli ganska gott hihi. För jungrig kan jag lova att jag är och jag behöver mat känner jag. Men jag hoppas att resterna tar slut idag så vi slipper äta det i en vecka eller två haha

Nu ska jag ut och ta en promenad och bara ta lite luft det ska bli riktigt skönt=)
Hade gött

Kommentarer
Postat av: Joanna

Läs gärna mitt senaste inlägg och var med och hjälp till :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback