Vilken skön morgon

Dagen började med att jag gick upp vid halv elva underbart att sova ut lite=) Sen vart det lite frukost vid tvn idag, jag kännde för att mysa lite grann innan jag skulle börja göra mig iordning. Det var verkligen skönt att bara sitta där i soffan och äta lite.

Sen blev det att städa för mitt rum var ganska dammigt så det började bli dags för lite städning. Det är ju mindre roligt med ett måste hihi. Sen blev det att slänga i en tvätt i maskinen.

Duschen väntade på mig när jag var klar med allt detta, för nu var det dags att komma i form inför praktiken=) Och idag ska jag spela laserdome med de laget som van på fotbollsnatta=) Herregud jag kan se mig själv springa omkring som en stolle där inne och inte veta rikigt var jag ska ta vägen haha men det blir nog kul får vi hoppas.

Nu ska jag fixa maten till mig och mamma=) Eller rättare sagt ställa fram den.
Ha en toppen dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback