Alla trötta

Festen blev inte lång för många ikväll kan man verkligen säga. Alla är trötta efter denna vecka, det har varit mycket för alla, min klass på kanoting, textilarna modevisning hela helgen, flu2 gjort det sista med alla examensarbeten så alla har varit igång hela veckan för att bli klara. Så det är helt förståligt att ingen var pigg på det ikväll. Vi satt ute vi västbo och festa lite grann, försökte oss på lite säck hoppning och kubb och lite annat skoj, men vi blev så sega så det vart inte så långt. Några gick till harry´s med men dit palla inte jag att gå, hade ingen ork till det. Känner bara att jag vill sova just nu. Så för mig blir det sängen. Men det var roligt att sitta där nere och prata med alla och träffa mina kära vänner från klassen och bara umgås lite med alla. Det är alltid trevligt när vi sitter ute och pratar och bara myser lite. Alla har en gemenskap då och det tycker vi är trevligt. Men imorgon blir det nog lite bättre för då är alla med=)

Nu blir det sängen för mig och hoppas på att man orkar öite mera imorgon och orkar vara vaken lite längre med=) För ikväll har ögonen nästan gått i kors känns det som hihi
Natti natti

image137

Kommentarer
Postat av: Albin

http://vinn.tjenare.se - Tävlingen för dig som aldrig brukar vinna! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback