Anna åker

Alenas kompis Anna har ju varit på besök här världens goaste tjej, hon är från Österike. Hon är verkligen trevlig och rolig så det är jättetråkigt att hon måste åka ifrån oss nu. Men tyvärr så måste hon hem för att fortsätta plugga och bli klar med sitt, hon kanske kommer till oss i sommar vilket skulle vara så roligt men vi får se. Det är ändå tråkigt att hon åker imorgon. Hoppas hon får en bra resa hem.

Inatt är det hockey och nästan alla ska titta på den, men jag vet i fan om jag orkar med det. Den börjar vid halv ett och hållër på till klockan tre, jag känner väl att mitt intresse för hockey säger ifrån att sitta uppe och hålla sig vaken hela natten. Jag kommer verkligen inte orka med skolan om jag är uppe hela natten, inte så smart och somna på lektionen imorgon kanske. Men och andra sidan kan det vara mysigt att sitta med och titta när alla andra gör det, lite gemenskap på internatet är väl aldrig fel kan man tycka. Men jag måste nog fundera lite på om jag vetkligen kommer orka med det. Det kommer bli en lång natt och vi har en ganska långdag imorgon. Hmmmm vad ska lilla jag göra sova eller hockey. Valet är väl kanske inte så svårt om man tänker efter haha

Nu ska jag iallafall gå ut en liten stund och prata med mina kära vänner där ute och se vad dom säger om livet och kvällen. Kan ju orka med att sitta där ute en lite stund iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback