Fika

Det blev en liten tripp ner till stan för Oz behövde ny hårfärg, så vi gick en sväng. Efter en kort shoppingrunda efter färg så blev det en fika på stig, skönt att sitta ute lite grann vi har väl varit ute i storsätt hela dagen men det är så skönt nu så det är bara gött att sitta ute. Nu har vi precis lagt i färgen i hennes hår så vi får verkligen hålla tummarna för att det blir en bra färg och att hon blir nöjd med det. Nu ska vi ha lite manikyr vilket ska blir enormt skönt och får ordning på naglar och händer lite. Hoppas det blir bra med. Grabbarna kollar på hockey igen vilket dom har gjort många kvällar, men jag förstår ju verkligen inget så det är inte roligt att kolla även fast man bara kan sitta där och vara social. Men det är verkligen inget för mig. Efter hockeyn ska alla åka till burger king och äta lite mat, jag tror att dom flesta ska dit. Vi ska också följa med, men får se om det blir nått det finns ju heller inte mycket som jag kan äta så vi får väl se vad det blir, eller så följer jag med bara för att umgås lite med alla, det kan vaar trevligt det med. Men men vi får väl se hur det blir och vad vi hittar på sen ikväll=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback