Första doppet

Tro det eller ej men jag har tagit mitt första dopp idag hihi Det var ganska kallt måste jag säga, men när man kom upp och la sig i solen så var det skönt. För det var så himmla varmt idag så ett svalkande dopp gjorde inget. Men först stod jag och Karin med fötterna i och tänkte "detta kommer aldrig gå" så titta vi på varandra och började sakta gå ner, men när man kommer till magen är det lite plågsamt men tillslut så valde vi att slänga oss i och sen snabbt upp igen. Men men det var skönt efteråt och det är viktigast. Vi hade en långdag i solen, jag och Karin gick vid ner vid halv elva och resten kom vi elva och framåt=) Vi hade varit på hemköp och köpt med oss fika, met och lite godis plus väldigt mycket dricka och vatten för igår kväll kännde nog alla att vi hade druckit aldelles för lite. Så idag tyckte vi att det var lika bra att ta med sig så mycket som vi kunde, men ont i huvudet har jag ändå. Men det kanske man får räkna med såhär i början när man inte är så van vid solen. Men det har varit en toppen dag, det är bara synd att vädret ska bli sämre nu i veckan, får hoppas på att det kommer tillbaka snabbt.

Nu ska jag hoppa in i en kall dusch och försöka svalka av mig lite mer, för det känns som att det kan behövas. Sen blir det nog kanske att laga till sig lite mat så man får i sig nått vettigt denna dag. Kvällen i sig blir nog himmla stillsam tror jag, man kommer nog somna ganska fort ikväll, men det ska också bli skönt eftersom jag är så trött nu, men vi får väl se hur det bli=) Men först måste jag in i duschen=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback