Gött

Utvecklingsamtalet gick bara för bra, jag fick bara massa beröm och positiv kritik. Dom tyckte att jag hade vuxit massor detta år, och allt jag har gjort har blivit jättebra så det känns hur bra som helst. Det kunde nog inte ha blivit bättre. Så nu kan man släppa det och bara tänka på dom sista veckorna här vilket inte är så mycket. Jag hade inget jag låg efter med heller så jag behöver inte jobba med nått extra eller så vilket också känns så skönt. Nu är det bara denna vecka kvar med lektioner sen är vi klara, då är det bara paddlingen och forum teater vilket säkert blir kanon kul hoppas jag. Men vi får väl se hur det kan vara att spela teater en hel vecka. Och nästa vecka är det ju hajken som vi ska ta oss igenom vilket jag tror inte blir några problem alls hihi eller jag hoppas inte att det blir några problem. Sen är det bara avslutningsveckan kvar och den kan väl inte bli annat än rolig=) På lördag ska vi ha klassfest med och det ska bli skit kul, vi ska hem till en tjej i vååran klass och grilla det kommer bli kanon, bara klassen. Jag ser verklogen fram i mot det väldigt mycket. Vi kännde att vi ville göra nått tillsammans nu innan vi slutar för detta år, så det tog hon och fixa en fest vilket är hur snällt som helst och roligt att göra nått bara klassen tillsammans. Hoppas bara på fint väder till helgen så att vi kan vara ute=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback